جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

فینال لیگ آزادگان در اهواز

  • کد خبر: ۱۵۷۳۸۱
  • ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
فینال لیگ آزادگان در اهواز
حکم صعود شمس‌آذر در خوزستان امضا می‌شود؟

مسابقات لیگ دسته‌اول به هفته‌های پایانی نزدیک می‌شود. امروز هفته بیست‌وهشتم این مسابقات درحالی برگزار می‌شود که شاید در پایان این هفته و در فاصله چهار هفته مانده به پایان رقابت‌ها، نخستین تیم صعودکننده به لیگ‌برتر مشخص شود. مهم‌ترین بازی بین تیم‌های اول و دوم جدول، یعنی شمس‌آذر قزوین و استقلال خوزستان، برگزار می‌شود. قزوینی‌ها که با فاصله‌ای یازده‌امتیازی صدرنشین هستند، اگر در این بازی پیروز شوند و تیم سوم جدول، یعنی فجر، هم نتواند این هفته سه امتیاز دیدارش مقابل استقلال ملاثانی را کسب کند، صعودشان چهار هفته قبل از پایان فصل قطعی می‌شود.

حاشیه‌های بازی داغ هفته

تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی درحالی حساس‌ترین بازی این هفته لیگ آزادگان را برگزار می‌کنند که دیدار رفت آن‌ها با پیروزی قزوینی‌ها به پایان رسیده بود و حالا استقلالی‌ها می‌خواهند در خانه، هم شکست دور رفت را جبران کنند و هم جایگاهشان را در رتبه دوم جدول حفظ کنند.

سیروس پورموسوی، سرمربی خوزستانی‌ها، قبل از این بازی حساس به حاشیه‌های شکل‌گرفته در لیگ دسته‌یک در هفته‌های روبه‌پایان اشاره کرد و مدعی شد برخی‌ها با ایجاد جو روانی به‌دنبال سنگ‌اندازی در مسیر استقلال خوزستان هستند. پورموسوی بدون اشاره به نام سرمربی خاصی، به این موضوع این‌طور واکنش داده و گفته است: متأسفانه مدتی است که بعضی از آقایانی که در مسائل تبانی در فوتبال ایران ید طولایی دارند، دوباره دست‌به‌کار شده‌اند.

درحالی‌که در هفته‌های پایانی، رقابت قرارگرفتن در رتبه دوم جدول و صعود بین تیم‌های استقلال خوزستان، فجرسپاسی، سایپا و خیبر خرم‌آباد است، سرمربی آبی‌های خوزستانی با قدردانی از عملکرد شاگردانش، وعده داده است که بعد از دیدار امروز تیمش مقابل شمس‌آذر، دراین‌باره توضیح کاملی خواهد داد.

در طرف مقابل، شمس‌آذری‌ها که با فاصله زیادی که با دیگر تیم‌ها ایجاد کرده‌اند، تقریبا صعودشان قطعی شده است و با خیالی آسوده‌تر به دیدار با استقلال پا می‌گذارند. دراین‌زمینه مرتضی کریمیان، مربی این تیم، گفته است: شرایط لیگ‌یک را درک می‌کنیم و با احترامی که برای سایر رقیبان قائلیم، فقط برای پیروزی و سه امتیاز به‌مصاف استقلال خوزستان خواهیم رفت. استقلال خوزستان یکی از تیم‌های خوب لیگ دسته‌یک است و طبیعتا بازی سختی خواهیم داشت.

به سایر مدعیان صعود هم اطمینان می‌دهیم که تیم شمس‌آذر با قدرت و مانند همیشه بازی خواهد کرد و امیدواریم بازی خوبی را شاهد باشیم. تا این لحظه محروم یا مصدومی نداریم و با همه توان به‌مصاف میزبان خواهیم رفت.

فجر و سایپا به‌دنبال آخرین سهمیه صعود

دیگر بازی مهم این هفته لیگ دسته‌اول را تیم رده سومی فجر شهید سپاسی برابر استقلال ملاثانی برگزار می‌کند. فجری‌ها که یک بازی عقب‌افتاده هم نسبت به رقیبان بالای جدولی‌شان دارند، با رده دوم فقط دو امتیاز فاصله دارند و امیدوارند با کسب سه امتیاز این دیدار و امتیاز ازدست‌دادن استقلال خوزستان مقابل شمس‌آذر، خودشان را به رتبه دوم برسانند و با ادامه همین روند در هفته‌های پایانی، دومین تیم صعودکننده در پایان فصل لقب بگیرند.

دیگر مدعی این فصل لیگ آزادگان، یعنی سایپا، هم به‌مصاف تیم قعرنشین چوکای تالش خواهد رفت. سایپایی‌ها که تا چند هفته پیش با هدایت محمود فکری، در رتبه دوم جدول قرار داشتند، پس از اخراج این سرمربی و آمدن حسینی‌نسب به‌جای او، نتایج خوبی به‌دست نیاوردند و حالا در رتبه چهارم حضور دارند و شانس کمتری برای صعود در پیش‌روی خود می‌بینند.

با وجود این، آن‌ها هم امیدوارند با یک پیروزی خوب مقابل چوکای انتهای جدولی، دوباره خودشان را به منطقه صعود نزدیک‌تر کنند. نارنجی‌پوشان با منطقه صعود اختلاف زیادی ندارند و اگر بتوانند حاشیه‌های تغییر سرمربی را پشت‌سر بگذارند و به روند نتیجه‌گیری خود برگردند، بعید نیست که باتوجه‌به بازی‌های کمی آسان‌تری که نسبت به دیگر رقیبانشان پیش‌رو دارند، بتوانند دوباره خودشان را به سطح اول فوتبال باشگاهی کشور برسانند و فصل بعد در لیگ‌برتر حضور پیدا کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->